پارک حیات وحش Khao Phra Thaeoپوکت

پارک حیات وحش Khao Phra Thaeoپوکت

این باغ وحش در منطقه Thalang در حدود 20 کیلومتری شهر واقع شده است و دارای جنگل های انبوه با جانوران و گیاهان بومی می باشد. در این پارک گردشگران می توانند در تمام طول سال اردو بزنند و زندگی در این جنگل را تجربه نمایند.
جالب ترین گیاه این منطقه نخل پشت سفید می باشد که گونه بی نظیری از نخل است که در هیچ کجای دیگری در دنیا یافت نمی شود و به عنوان درخطرترین گونه نخل در حال انقراض در جهان شناخته می شود.
برگ های زیبای سبز این گونه نخل کم یاب می تواندن تا 2 متر گسترده شود و درخت می تواند بین 3 تا 5 متر رشد نماید. گونه های جانوری که در این منطقه زندگی می کنند شامل گراز وحشی، مورچه خوار، گربه زباد، جوجه تیغی، گربه لئوپارد، میمون درازدست و انواع پرندگان رنگارنگ می باشد.
در این منطقه دو آبشار دیدنی وجود دارد که در فصل باران بسیار فریبنده می باشند. آبشار Ton Sai در نزدیک مرکز پارک قرار دارد و با 4 کیلومتر پیاده روی قابل دسترسی می باشد. منظره این آبشار بوسیله درختان گوناگون و انواع گیاهان احاطه شده است. آبشار Bang Pae یک آبشار کوچک با 12 متر ارتفاع می باشد که دارای زیبایی طبیعی بسیاری می باشد ولی کمی در دور دست قرار دارد.