تور قطار اپرت

خانه / تورها / تور قطار اپرت

برای ثبت نام تور قطار اُپرت وارد لینک زیر شوید!

       

جاذبه های تور قطار اپرت

تلاقی دیواره فلات مرکزی ایران با جنگل های شمال، دره حیرت انگیز اپرت، جنگل ابر، روستا گردی، تور قطار اپرت

تاریخ اجرا

3،10،14،17،24،31 خرداد

خدمات 

قطار رفت و برگشت سالنی، دو وعده صبحانه، دو وعده ناهار، یک وعده شام،

ترانسفر از ایستگاه راه آهن و بالعکس، گشت با آفرود، راهنما، بیمه

برنامه سفر

ساعت 8 صبح با قطار عازم سمنان می شویم، و صبحانه را داخل قطار میل میکنید. مسیر را ادامه می دهیم تا زمانی که به مرز حیرت انگیز استان مازندران و سمنان، همان اپرت برسیم.

سپس با وسیله نقلیه محلی به اقامتگاه راهی می شویم و بعد از صرف ناهار و چای و تحویل اتاق ها راهی اپرت می شویم و از دیدن منظره جذاب اپرت و حیات وحش، نهایت لذت را می بریم. در ادامه تو این مکان بی نظیر آش رشته میل میکنید. سپس به اقامتگاه بر میگردیم و شام را در کنار دوستان صرف کرده و از دور همی شبانه لذت می بریم.

روز دوم:

بعد از خوردن صبحانه محلی در اقامتگاه برای گشت راهی روستا می شویم و در مسیر از تماشا آبشار لذت می بریم، بعد از صرف ناهار به ایستگاه راه آهن رفته، و اقیانوس ابر ها را با کوله باری از خاطره ترک می کنیم.


اقیانوس ابرها

اپرت منطقه ای خوش آب و هواست که مرز بین استان سمنان و مازندران هست. اینجا به قدری رویایی هست که  هر ساله مسافران زیادی به این خطه سفر میکنن، و از تماشا اقیانوس ابر نهایت لذت را می برند. زمانیکه به اپرت برسید از منظره اینجا حیرت زده می شوید، زیرا شاهده مرز باریکی، سمنان و مازندران را از هم جدا کرده. یک طرف جنگل و یک طرف آن کویر هست، زمانی که در مسیر مازندران بایستید با اقیانوس ابر رو به رو می شوید. 

اپرت منطقه ای تلاقی گاه بین کوهستان و جنگل
اینجا ایران هست نه سوئیس!

طبیعت ایران همیشه مناظری برای شگفتی داره از باغ سرسبز وسط دل کویر گرفته تا جنگل های چند میلیون ساله! اینار با دیدن دیواره ای که جنگل و کویر را از هم جدا میکند شگفت زده میشوید. به این دیواره اپرت می گویند. به طرز عجیبی تلاقی گاه کویر و جنگل هست این دیواره سبب شده تا انبوهی ار ابر که به طرف کویر سرایز میشوند مانع شود. در کنار این شگفتی کمی نزدیک تر شاهد منطقه ییلاقی می شوید، که به طور متوالی مردم روستا دام هایشان را برای چرا به این منطقه میبرند. واقعا زیباست!

از خانه های روستایی گرفته تا کوه های پوشیده از علف تنها صدای جوشان چشمه به گوش میخورد

ییلاقی در مرز بین سمنان و مازندران که با دیواره ای تلاقی گها کویر و جنگل می شود