تور قطار رشت

خانه / تورها / تور قطار رشت

برای ثبت نام تور قطار رشت روی لینک زیر کلیک کنید!

 

گشت های تور قطار رشت

موزه میراث روستایی گیلان، میدان شهرداری رشت،  دریاچه سقالکسار تور قطار رشت

تاریخ اجرا 

14،20 اردیبهشت

خدمات

قطار رفت و برگشت کوپه ای 5 ستاره، گشت ها با وسیله نقلیه محلی، راهنما_ یک وعده شام

بیمه، ورودیه ها، یک وعده صبحانه

سرویس های شامل نشده

 ناهار

برنامه تور قطار رشت در یک نگاه

سفر با قطار برای مجموعه ما همیشه یک الویت بوده، وسیله ای امن و راحت و گذر از مسیرهای خاص دلیل این الویت است.  صبح با قطار سالنی تهران را به مقصد رشت ترک می کنیم. در مسیر ریلی از دل رشته کوه های البرز، درختان زیتون شهر رودبار، توربین های بادی منجیل عبور می کنیم. اگر در تابستان همسفر ما هستید، چشم هایتان را با زیبایی های خط کشی شده سبزرنگ شالیزارها نوازش دهید، و اگر در پاییز همسفرمون شدید با پاییز هزاررنگ جنگل های هیرکانی روبه رو می شوید، جعبه مداد رنگی بدون محدودیت!!!

خلاصه این شهر تو هر فصل زیبایی هایی رو تو دل خودش جا داده. صبحانه را در قطار سرو کرده و ساعت 9 به شهر باران های نقره ای می رسیم. سپس با و سیله نقلیه محلی به موزه میراث روستایی گیلان میرسیم بعد از صرف ناهار  به سقالکسار  رفته  و عصر به ایستگاه راه آهن رشت راهی می شویم و شهر باران های نقره ای را با کوله باری از خاطرات خوش ترک می کنیم.

موزه میراث روستایی گیلان  
مزیت سفر با قطار

سفر با قطار یکی از زیباترین تجربه‌های هر فرد میتواند باشد، مخصوصا با دیدن مناظر لذت آن را دو چندان میکند. از مهم‌ترین مزیت‌های سفر با قطار امنیت آن هست.

معمولا قطار نسبت به وسیله‌های دیگر امنیت کاملی دارد و حتی آمار حادثه در قطار با مقایسه با هواپیما و... نیز دیگر کمترمی باشد. در کنار امنیت میتوان به آرامش و راحتی خانواده‌ها در قطار اشاره کرد، زمانی که با قطار کوپه ای مسافرت میکنید، این را در نظر بگیرید که تا آخر زمانی که تو مسیر هستید مکان خصوصی خودتون را دارید و حتی خیلی راحت میتوانید داخل راهرو قدم بزنید.

حمل بار بیشتر

زمانی که با قطار سفر میکنید هرگز نگران حمل وسایلتون نباشید، چون هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد و هزینه ای مازاد پرداخت نمیکنید.  معمولا مسافرا برای سفر با وسایط دیگه دچار مشکل میشوند و هزینه های اضافه پرداخت میکنند. ولی خوشبختانه قطار این بستر را برای شما فراهم کرده


تور داخلی

ایران یکی از پر جاذبه ترین کشورهای جهان هست که از لحاظ تنوع اقلیمی و به خاطر چهار فصل بودنش شرایط مساعدی رو برای سفر ایجاد کرده. آژانس مهرگل سیر با فراهم کردن انواع تورهای داخلی در اکثر نقاط کشور تنوع بسیاری را برای شما ایجاد کرده. 

تمام تورهای داخلی مهرگل سیر همراه با بهترین راهنما یا همان لیدر میباشد و با اطلاعات کامل از شروع سفر هراهتون است. 

تمام تورهای داخلی مهرگل سیر با قطار اجرا میشود و با بهترین خدمات خاطره خوبی را برایتان ثبت میکند.

تورهای داخلی یک روزه و تور های داخلی چند روزه

فرصت سفر کردن برای بعضی افراد محدودیت های بسیاری دارد بخاطر همین موضوع آژانس مهرگل سیر با قرار دادن تور های داخلی یک روزه این فرصت را برای شما ایجاد کرده تا به مدت یک روز بهترین لحظه ها را درکنار خانوده سپری کنید. 

تور های داخلی یک روزه مهرگل سیر متناسب با فصل و سلیقه مسافرا تنوع بسیاری دارد.

تور های داخلی چند روزه مهرگل سیر از شمال تا جنوب کشور، با مقاصد متنوع میتوانید بیشترین جاذبه ها را برای هر کدوم از تورهای داخلی چند روزه بازدید کنید. با رفتن به سایت mehrgolsir.ir میتوانید مقصد مورد نظرتون را انتخاب کنید و از تمام اطلاعات سفر برخوردار میشوید. و حتی میتوایند با شماره دفتر تماس حاصل فرمایید و کارشناسان ما مناسب ترین تور داخلی نسبت به علاقه شخصیتون بهترین پیشنهاد را مطرح میکند