تور قطار لرستان(قلعه فلک الافلاک و آبشار ها)

خانه / تورها / تور قطار لرستان(قلعه فلک الافلاک و آبشار ها)

برای ثبت نام تور قطار لرستان(قلعه فلک الافلاک و آبشارها) روی لینک زیر کلیک کنید!

           

جاذبه های تور قطار لرستان(قلعه فلک الافلاک و آبشار)

طبیعت زیبای دورود خرم آباد و آبشار های لرستان_ بازدید از ایستگاه راه آهن بیشه، تور قطار لرستان(قلعه فلک الافلاک و آبشار)

بازدید از آبشار زیبای بیشه، بازدید از آبشار طبقاتی گریت_ قلعه فلک الا فلاک_

خرم آباد گرد_ مجموعه کشت و صنعت خرم آباد

تاریخ اجرا

29 فروردین

سرویس های شامل شده

بلیط رفت و برگشت قطار کوپه ای 4 تخته_ دو شب اقامت در هتل سه ستاره_ وسیله نقلیه محلی

دو وعده صبحانه_ یک وعده نهار_ دو وعده شام_ راهنمای رسمی میراث فرهنگی - بیمه مسئولیت مدنی

تور قطار لرستان

روز اول: با قطار کوپه ای تهران را ترک می کنیم، و ساعت 23:30 به سرزمین آبشارها می رسیم. سپس راهی هتل شده و اتاق ها را تحویل می گیریم.

روز دوم: بعد از صرف صبحانه به سمت خرم آباد حرکت میکنیم، و با خانه آخوند لو گشت اول رو شروع می کنیم، و بعد از آن به قلعه تاریخی فلک الا فلاک راهی می شویم، و گشتی در بازار محلی آن می زنیم.

سپس برای بازدید به حمام تاریخی گپ که از دوره صفوی قدمت دارد بازدید میکنیم حرکت بعد سمت مرداب سنگی و منــار آجری هست، و با دیدن دریاچه کیو، گشت روز دوم را تمام میکنیم.

روز سوم: اتاقها را تحویل داده و به سمت آبشار زیبای بیشه حرکت میکنیم در مسیر از ایستگاه بیشه و پل مربوط به راه آهن که در یونسکو هم ثبت شده، بازدید می کنیم.

فراموش نکن! این منطقه با منظره سویس فرقی نداره! سپس بعد از صرف ناهار، از آبشار گریت دیدن می کنیم. درآخر به سمت هتل راهی می شویم و وسایل را بر میداریم.

در آخر به ایستگاه راه آهن راهی می شویم و سفر را با خاطرات لذت بخش به پایان می دهیم.


راه آهن دو رود

مسیر قطاری دو رود یکی از بی نظیر ترین مسیر‌ های  قطاری ایران هست، طوری که از دشت ها و کوه های  لرستان می گذرد یک اثر هنری زنده را پیش رو میبینید.

این مسیر قطاری در زمان قبل از انقلاب تاسیس شده است.

در جریان باشید، دو رود یکی از مهم ترین مسیر های  قطاری در قسمت غرب کشور و استان لرستان هست علاوه بر این جاذبه های بی نظیر بسیاری هم می توان در این بخش دید.

ایستگاه راه آهن لرستان یکی از پر کاربرد ترین خط ریلی ایران و استان لرستان، که از طبیعت زیبای دو رود می گذرد

 راه آهن لرستان       

  قلعه فلک الا فلاک

یکی از برجسته ترین آثار در ایران باستان می باشد که از دوره ساسانی تا کنون به جا مانده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های خرم آباد می باشد.

جالب است بدانید! استان لرستان به دلیل شرایط اقلیمی بسیار غنی که دارد، همانند کوه ها، دشت ها  و آبشار ها، باعث شده در گذشته پادشاهان زیادی نسبت به این خطه توجه بسیاری داشته باشند.

  قلعه فلک الافلاک

قلعه فلک الافلاک

طبیعت دو رود لرستان 

طبیعت دو رود را می توان، پایتخت طبیعت ایران نامید. این شهر به خاطر آب و هوای کوهستانی که دارد به قدری بی نظیر است که تفاوتی با طبیعت اروپا ندارد.

هر گوشه ای از این طبیعت که قرار بگیرید شما رو یاد تابلو های نقاشی باب راس می اندازد. بی شک خداوند نظر دیگه ای به این خطه داشته و انگار تیکه ای از بهشت برین را در این استان قرار داده

  طبیعت دو رود یکی از زیبا ترین بخش استان لرستان هست

  طبیعت دو رود لرستان