قطار گردشگری شیرگاه

خانه / تورها / قطار گردشگری شیرگاه

تور قطار گردشگری شیرگاه به زودی اجرا می شود!

   

مسیر قطار گردشگری شیرگاه تور

 تور قطار گردشگری شیرگاه از دشت کویر، معدن نمک و تپه های مریخی، رودخانه حبله رود و باغات میوه، دودکش های جنّی و کوههای حیرت انگیز سیمین دشت و زرین دشت و کبوتر دره عبور می کند و نهایتاچشمه رنگی و روستای شورب  را از مقابل نگاهمان می گذراند تا فرشی از رنگ ها مقابل نگاهتان قرار گیرد.

تور قطار گردشگری

اصلی ترین جاذبه مسیر 

 این مناطق نه تنها از نظر دیدنی های طبیعی در درجه بسیار مهمی قرار دارند، بلکه از نظر تاریخی نیز بسیار حائز اهمیت هستند. پس از گذشت از این مناطق و شنیدن درباره سختی های ساخت راه آهن در این منطقه راهی ادامه مسیر می شویم . در ادامه از مهمترین و مشهورترین سازه های راه آهن کشور عبور خواهیم کرد. پل ورسک و سه خط طلا دو مورد از این سازه ها هستند. پس از سه خط طلا نیز با دوگٌل رو به رو می شوید.

تور قطار گردشگری

سورپرایز مسیر قطار گردشگری!

قطار در ایستگاه ورسک توقف می کند و گردشگران می توانند برای عکس برداری از یکی از منحصر به فردترین مناظر قطار گردشگری شمال بهره ببرند. مسیر قطار تا سوادکوه ادامه می یابد و نهایتا  در قسمت بکری از جنگل شیرگاه توقف می نماید و مسافرین با استراحت و صرف عصرانه از زیبایهای طبیعت بهره می برند .

هدف اصلی قطار گردشگری

یکی از جاذبه های شمال ایران قطار گردشگر ی شیرگاه است، هدف اصلی قطلر گردشگری این است که در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین مقاصد شمال کشور را برای علاقه مندان به طبیعت به تصویر بکشانند شاید برای اکثر مسافرا علاوه بر کیفیت برای سفر کردن زمان هم نقش مهمی در انتخاب آنها دارد که قطار گردشگری در این دو مورد نقش بسیار مهمی داشته است لذا مسیر آنها به گونه ای در نظر گرفته شده است که از بهترین مقاصد دیدن میکنند

تور قطار گردشگری